De crux is op een bijzondere manier zichtbaar te zijn

thee, likeur en choladebal zowel thee los als in een busje en zakje

Bijzonder zichtbaar

Maar hoe bewerkstellig je nu op een ‘bijzondere manier’ zichtbaarheid?  Wat is  ‘bijzonder’ zijn op multimedia? Op internet zijn er genoeg deskundigen te vinden die weten hoe je ‘bijzonder’ zichtbaar kan zijn. Maar door alle goed bedoelde informatie zie je door de bomen inmiddels het bos niet meer.

Is neuromarketing de oplossing?

Een artikel over neuromarketing was een eye opener, het blijkt namelijk dat we in 0,3 seconden bepalen of we b.v. een reclamefoto interessant vinden of niet. Om de nieuwsgierigheid op te wekken zodat we langer naar een reclamefoto kijken moet de foto aan de volgende voorwaarden voldoen:

  1. positieve emoties oproepen
  2. merkbekendheid bewerkstelligen
  3. de verwerking in het brein moet snel plaatsvinden
  4. visuals trekken sneller aandacht.

Kijk verder op onze website, onderneem actie: bel of mail ons.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

© DB Pictures I Meindert Hobbemastraat 56 - 1318 LC - Almere I 06-52080470 - 036-5377334 | KvK 65211634 | BTW NL001364943B54

DB Pictures is aangesloten bij de beroepsvereniging DuPho.
Op alle rechtsbetrekkingen van DB Pictures zijn de Algemene Voorwaarden van DuPho van toepassing, welke zijn gedeponeerd bij de rechtbank Amsterdam onder nummer 66/2016.
De Algemene Voorwaarden kunt u
hier downloaden.

Privacyverklaring