
- Written by Plagge
- Leave a reply
- Permalink
De crux is op een bijzondere manier zichtbaar te zijn

Bijzonder zichtbaar
Maar hoe bewerkstellig je nu op een ‘bijzondere manier’ zichtbaarheid? Wat is ‘bijzonder’ zijn op multimedia? Op internet zijn er genoeg deskundigen te vinden die weten hoe je ‘bijzonder’ zichtbaar kan zijn. Maar door alle goed bedoelde informatie zie je door de bomen inmiddels het bos niet meer.
Is neuromarketing de oplossing?
Een artikel over neuromarketing was een eye opener, het blijkt namelijk dat we in 0,3 seconden bepalen of we b.v. een reclamefoto interessant vinden of niet. Om de nieuwsgierigheid op te wekken zodat we langer naar een reclamefoto kijken moet de foto aan de volgende voorwaarden voldoen:
- positieve emoties oproepen
- merkbekendheid bewerkstelligen
- de verwerking in het brein moet snel plaatsvinden
- visuals trekken sneller aandacht.
Kijk verder op onze website, onderneem actie: bel of mail ons.








