
- Written by Plagge
- Leave a reply
- Permalink
De crux is op een bijzondere manier zichtbaar zijn in de menigte
Maar hoe bewerkstellig je nu op een ‘bijzondere manier’ zichtbaarheid? Wat is ‘bijzonder’ zijn op multi media? Op internet weten genoeg deskundigen wat te doen om bijzonder zichtbaar te worden. Maar door alle goed bedoelde informatie zie je door de bomen inmiddels het bos niet meer. Het liefst trek je een tas over je hoofd, even rustig nadenken.
Is neuromarketing de oplossing?
Een artikel over neuromarketing was toch wel een eye opener, het blijkt namelijk dat we in 0,3 seconden bepalen of we b.v. een reclame foto interessant vinden of niet. Om de nieuwsgierigheid op te wekken zodat we langer naar een reclamefoto kijken moet de foto aan de volgende voorwaarden voldoen:
- positieve emoties oproepen
- merkbekendheid bewerkstelligen
- de verwerking in het brein moet snel plaatsvinden
- visuals trekken sneller aandacht.
Dit bracht ons op het idee om de tas van het hoofd te rukken en ons idee van 360 graden productfotografie vorm te geven op een bijzondere manier. Kijk verder op onze website en onderneem actie: bel of mail ons.